Spørsmål og svar

1. Kan jeg angre et kjøp fra nettsiden, og hvordan returnerer jeg?

Du har 30 dagers angrerett, regnet fra dagen du mottar bestillingen din.
Alle varer må returneres i samme stand som de ble levert i. Varen må ikke være brukt eller testet, og prislapper og lignende må være intakte og festet til produktet.

Du kan velge å returnere varen i samme emballasje som du mottok den i, eller finne en annen passende eske/pose som beskytter forsendelsen forsvarlig.

Slik sender du en retur:

Retur av varer og returkostnader

Det er selvfølgelig helt i orden å ombestemme seg. Hos GOYOGI har du 30 dagers angrerett.
Fristen er overholdt dersom du returnerer varene innen 30 dager.

Du er selv ansvarlig for å sende varen i retur til GOYOGI på følgende adresse:

GOYOGI
Stæremosen 11, hall 3
3250 Gilleleje, Danmark
E-post: support@goyogi.no

Send returvarer i esken eller posen du mottok dem i, med uåpnet emballasje og intakte prislapper.

I returpakken må du legge ved en returseddel med utfylt ordrenummer.


2. Jeg ser at en vare er utsolgt på nettsiden – når kommer den tilbake på lager?

Du kan alltid sende en e-post til support@goyogi.no og spørre om en spesifikk utsolgt vare. Vi vil gi deg svar så raskt som mulig angående forventet leveringstid.


3. Jeg har en reklamasjon på en vare kjøpt på nettsiden – hva gjør jeg?

Du har 2 års reklamasjonsrett dersom varen er brukt til sitt tiltenkte formål og du kan fremvise kvittering.
Send en e-post til support@goyogi.no med en beskrivelse av reklamasjonen samt ordrenummeret ditt. Vi vil svare deg via e-post og be om nødvendig informasjon for å behandle reklamasjonen.

Viktig informasjon:
Reklamasjonsretten dekker ikke normal slitasje. Eksempler på slitasje inkluderer:

  • Sømmer som løsner
  • Nupper/slitasje på områder som f.eks. innsiden av lår og ermer
  • Bruksspor på yogamatter og håndklær

Ved reklamasjoner på klær må plagget være rent og nyvasket før retur.

Vi anbefaler alltid at du sender et bilde av reklamasjonen på forhånd, slik at vi kan vurdere om det er en gyldig reklamasjon.


4. Hvordan sender jeg en pakke i retur?

Det er helt i orden å ombestemme seg. Hos GOYOGI har du 30 dagers angrerett.
Fristen er overholdt dersom du returnerer varene innen 30 dager.

Du er selv ansvarlig for å sende varen i retur til GOYOGI på følgende adresse:

GOYOGI
Stæremosen 11, hall 3
3250 Gilleleje, Danmark
E-post: support@goyogi.no

Send returvarer i esken eller posen du mottok dem i, med uåpnet emballasje og intakte prislapper.

I returpakken må du legge ved en returseddel med utfylt ordrenummer.


5. Jeg har kjøpt en bundle på goyogi.no – kan den returneres?

Dersom du har kjøpt en bundle / utstyrspakke og oppnådd rabatt, kan du ikke returnere enkeltprodukter fra pakken og få refusjon for dem til ordinær pris.

Faktisk kan du ikke returnere enkeltdeler av en bundle, da disse er kjøpt som én samlet vare.

Ønsker du å returnere din bundle/utstyrspakke, må du returnere alle delene av den til oss.